Privatkunder / 01.11.2010

dLAN® 200 AV Wireless N

En för alla! Powerline-adapter med integrerad WLAN-åtkomstpunkt och tre LAN-portar

Letar dina kunder efter en lösning som kombinerar fördelarna med WLAN och dLAN® (Powerline)?Då är vår nya produkt dLAN® 200 AV Wireless N exakt det rätta för dig. Vinn poäng med den här lösningen!

Aktuella marknadsundersökninger visar att många kunder vill ansluta sina nätverksenheter till Internet för att utnyttja moderna multimediaerbjudanden. Men routern finns nu oftast i ett annat rum.

Då erbjuder dLAN® 200 AV Wireless N den perfekta lösningen, eftersom den nya versionen förenar powerline, WLAN och LAN optimalt i en enda enhet. På så sätt kan spelkonsoler, internet-TV, blurayspelare, notebooks och smartphones lätt anslutas till Internet - oavsett om det görs via WLAN eller en vanlig nätverkskabel.

Nu är det alltså ännu lättare än förut att installera ett hemnätverk i vardags- och arbetsrummet. Tack vare de två integrerade antennerna erbjuder dLAN® 200 AV Wireless N utmärkt WLAN-mottagning precis i de rum där det behövs. Störningar på grund av tjocka väggar är inget problem längre. De tre integrerade LAN-portarna garanterar dessutom anslutning av upp till tre nätverksklara enheter.

Och precis som med våra andra dLAN® -produkter ger vi dina kunder 3 års garanti.